Team Chaotix - Chaos`Control >> Gaming Takımımızın web arayüzü değişti. Yeni arayüzde üyelik oluşturabilir, kendi clanınızı oluşturabilir ve diğer takımlara maç teklifinde bulunabilirsiniz. Maçlarınız sitemiz üzerinde yayınlanacaktır.
Serbest Seçim’deki seçim sırası: A-BB-AA-BB-AA-B olarak değiştirildi
Her gün 10 kahraman günün kahramanları olarak otomatik olarak seçilecektir. Günün kahramanları seçildiğinde Mango’ya ücretsiz olarak sahip olur (satılamaz).
Rastgele seçmek artık fazladan altın vermeyecektir. Bunun yerine günün kahramanlarından bir kahraman seçecek ve fazladan bir Iron Branch verecektir (Mango’ya ek olarak).
Yeniden seçim kaldırıldı
KULVARLAR
Orta kulvar artık fazladan bir yakın dövüşçü yaratığa sahip değildir
Yaratıklar artık kendi taraflarının güvenli kulvarlarına daha yakın bir yerde buluşacaktır
Reddetmenin düşmana verdiği (reddedilen oyuncu) oran %70’ten %25’e düşürüldü
Reddeden tarafından kazanılan reddetme TP’si %30’dan %25’e düşürüldü
Kulvar yaratıklarını öldüren tarafsız yaratıklar artık düşman yaratıkları onları öldürüyormuşcasına etki doğurur. Bir reddetme değil de tam tecrübe puanı verir. Reddetme TP’si kazanmak için yaratığı siz reddetmelisiniz
Toplam yaratık dalgası TP’si (4 yaratık) 210’dan 240’a yükseltildi
Yakın dövüşçü yaratık TP’si 40’tan 57’ye yükseltildi
Menzilli yaratık ödülü 12 artırıldı (dalga başına genel toplam 24 artırıldı)
İlk tarafsız yaratık canlanması 30 saniyeden 1 dakikaya artırıldı
Temel kahraman öldürme TP ödülü (asist olmayan kısmı) seviye 1-5 için 100/120/140/160/180’den 30/60/90/120/150’ye düşürüldü (asist ile birlikte kahraman öldürmesi için hâlâ fazladan TP kazanırsınız)
TP menzili 1300’den 1500’e yükseltildi
Seviye 1’den 2’ye yükselme için gereken TP 240’tan 200’e düşürüldü
Seviye 2’den 3’e yükselme için gerekli olan TP 360’tan 400’e yükseltildi
Kahramanlar artık bir TP Scroll’a sahip olarak başlar. TP Scroll’lar oyunun başında dolum süresine sahip olur
MABETLER VE KUVVETLENDIRME KALKANI
Üslerdeki Mabetler kaldırıldı (yerlerini sıradan binalar aldı)
Kuvvetlendirme Kalkanı artık kuvvetlendirme boyunca takımın yaratıklarını hasar verilemez hâle getirir
YARATIKLAR
Fazladan kuşatma yaratığı artık 40. dakika yerine 30. dakikada canlanmaktadır
Kuşatma yaratığının sağlığı 50 artırıldı
Fazladan kulvar yaratığının bir dakika geç canlanması düzeltildi (15/30/40/45 dakikadaki yakın/yakın/menzilli/yakın olan).
Kulvar yaratıkları güçlendirme miktarı artık Dev Yaratıkların özellikleri kadar olabilecektir (önceden yaklaşık 4 saatlik bir oyunda normal yaratıkların dev yaratıkların daha güçlü olması mümkündü)
Sıradan binaların zırhları 12’den 14’e yükseltildi
Mabetlerin zırhı 20’den 24’e yükseltildi
Kadim Kale’nin zırhı 15’ten 18’e yükseltildi
Yakın dövüşçü barakalarının zırhları 15’ten 18’e yükseltildi
Menzilli barakalarının zırhları 10’dan 12’ye yükseltildi (bu değişiklikler yukarıda belirtilen formül değişikliklerin genel hasar azaltmasıyla benzerlik gösterir)
ÜS BINALARI
Seviye 4 kulelerin sağlık yenilenmesi kaldırıldı (önceden 3 taneydi)
Kadim Kale’nin sağlık yenilenmesi 3’ten 8’e yükseltildi
HARITA DEĞIŞIKLIKLERI
Dire orta kulvarı yeniden düzenlendi (artık her iki tarafta kuleden hasar almadan kenardan geçebilir)
Orta kulvardaki rampa daraltıldı
Ortadaki Mabetler ana orman alanına daha yakın bir yere taşındı
Yan Kulvardaki Mabetlerin ve Ödül Rünlerinin yeri değişti
Yan kulvar arazisi daha da genişletildi
Ana ormandaki Ödül Rünleri güvenli kulvar kamp alanına daha da yakınlaştırıldı (nehir rampasına yakın)
Dire güvenli kulvarındaki orman bölgesi yeniden düzenlendi
Güvenli kulvardaki zor kamp yeniden ayarlandı (öncelikle yan kulvara çekilebilir veya küçük kamp alanına bağlanabilir)
İki güvenli kulvara yakın orman kampına yakına doğru aşağı inen rampalardan birisi kaldırıldı
Şu göz dikme noktaları kaldırıldı: Radiant Kadim Yaratık/Roshan, Alttaki Radiant Rünü, Dire Ana ormanı (Kadim Yaratıkların yanındaki)
Birden fazla çeşitli ağaç ve görüş hattı düzenlemeleri yapıldı
Alttaki Güçlendirme Rünü nehrin biraz yukarısına taşındı
Dire güvenli kulvarındaki ormanlık bölgedeki rampa daraltıldı
Ana ormandaki orta ve zor kamp bölgeleri yer değiştirdi (zor yaratık kampı artık orta kulvardaki seviye 2 kulelerine daha yakın)
Radiant’taki küçük kamp çekme bölümünün önündeki ağaçların konumu yeniden düzenlendi
Dire yan kulvarına çıkan Radiant rampasının önünde alçakta bulunan ağaçlarda küçük değişiklikler yapıldı (mavi kristallerin yanındaki — bu ağaçların yanından dolaşmak artık mümkün)
Dire yan kulvardan Radiant güvenli kulvarına giden rampa daraltıldı
Radiant güvenli kulvarındaki zor yaratık kampının konumu biraz yukarı kaydırıldı
Radiant Gizli Dükkân’nın altındaki rampa biraz daraltıldı
Dire yan kulvarındaki rampa (Radiant güvenli kulvarındaki zor yaratık kampına bağlayan) biraz sağa kaydırıldı
Radiant zor yaratık kampı (orta kulvardaki seviye 2 kulelerinin yakınında) artık bir çukurun içinde değil
Dire ana ormanın çevresindeki ağaçlarda, rampalarda ve arazide küçük değişiklikler yapıldı
Üst nehre doğru olan Radiant Kadim Yaratık kampının aşağı inen rampasında değişiklik yapıldı
ROSHAN
Roshan üçüncü ölümüyle birlikte tek kullanımlık bir Refresher Orb düşürür. Dolum süresi Refresher Orb’dan bağımsızdır
CANLANMA SÜRESI
Seviye 1-5 arasındaki kahraman canlama süresi 8/10/12/14/16’dan 5/7/9/13/16’ya değiştirildi
TARAFSIZ YARATIKLARI ÜZERINE ÇEKME
Tarafsız yaratıklar artık geceleri uyku hâlindedir. Uyurken üzerinize çekme menzili yoktur.
Şu kahramanlar için özel tarafsız yaratık çekme ayrıcalıkları kaldırıldı: Chaos Knight, Earth Spirit, Morphling, Pudge, Clockwerk, Rubick ve Tiny)
Tarafsız yaratıkların kulvar yaratıklarını üzerine çekmesi artık hangi tarafsız yaratık canlanma alanında olunduğuna göre değişiklik gösterir (alışılmış güvenli kulvar/yan kulvar yaratık kampı çekme imkânı verir)
KAPTAN MODU
Kaptan Modu’nda artık ilk aşamada fazladan bir yasaklama bulunmaktadır (bu modda toplamda 6 yasaklama)
İLLÜZYONLAR
İllüzyonlar artık Roshan’a saldırı anında yok olmak yerine %80 daha az hasar verecektir
İllüzyonlar artık Sağlık ve Mana yenilemesine sahiptir
Roshan’ın Slam hasarı 70 + 5/Dakikadan 70 + 8/Dakikaya yükseltildi
KAYNAK
Kaynak hasarı 190-199’dan 220-240’a yükseltildi
Kaynak mana yenilemesi %4 Mana + saniye başına 14 manadan %6’ya yükseltildi
Kaynak sağlık yenilemesi %4’ten %5’e yükseltildi
NET DEĞER
Net değerin Derecelendirme Faktörü (en zengin ve en fakir kahramanların asist altınından ne kadar aldıkları) 0.75->1.25’ten 0.7->1.3’e değiştirildi
HEX
Hex artık etkisizleştirilemez
ARAYÜZ
Susturma durumunu göstermek için envanter üzerine göstergesi eklendi
Yönlendirmeli büyüleri bozmak için durma eyleminin oluşmasını gerekli kılan yeni bir seçenek eklendi
EŞSIZ SALDIRI EKLENTILERI
Geriye kalan bütün Eşsiz Saldırı Eklentileri kaldırıldı
Lifesteal artık bir Eşsiz Saldırı Eklentisi değildir (ek olarak istiflenir)
Arcane Orb artık bir Eşsiz Saldırı Eklentisi değildir
Mana Break artık bir Eşsiz Saldırı Eklentisi değildir (Diffusal Blade’in Mana Silmesi ile istiflenmez)
DIĞER DEĞIŞIKLIKLER
Rubick, Magnus, Dark Seer ve diğeleri için tepeye yerleştirme kısıtlamaları kaldırıldı
Pudge ve Vengeful Spirit’in tepe bölgelerdeki serbest hareketleri kaldırıldı
Roshan artık her 4 dakika yerine her dakika güçlenecek (kazandığı fazladan özellikler buna göre düzenlendiğinden genel itibarıyla aynı kaldı; ancak daha akıcı bir geçiş kazandı)
Saldırılardan gelen büyü hasarı kaynaklarının Bariyer türü yetenekler (Pipe, Hood, Flame Guard) ile engellenmemesi düzeltildi
Güçlendirme simgelerindeki istif sayısının okunabilirliği iyileştirildi
0.4 oranında dönüş değerine sahip kahramanların bu oranı 0.5’e yükseltildi (Mirana, Puck, Razor, Shadow Shaman, Tidehunter, Witch Doctor, Warlock, Beastmaster, Veno, Wraith King, Viper, Clinkz, Enchantress, Spectre, Spirit Breaker, Lone Druid, Elder Titan, Oracle ve Winter Wyvern)
Artık düşmanların mana yenilemesi değerlerini görebilirsiniz (önceden sadece sağlık yenilemesi değerlerini görebiliyordunuz)
Yürüyen Kurye’nin hareket hızı 350’den 380’e yükseltildi
Uçan Kurye’nin hareket hızı 430’dan 450’ye yükseltildi
Uçan Kurye yükseltmesi artık satın alınamaz. Kurye artık üçüncü dakikada otomatik olarak yükseltilecektir
Uçan Kurye, Hızlandırma yeteneği yerine artık bir Kurye Kalkanı yeteneğine sahiptir (200 dolum süresi, Süresi: 2)
Kurye artık Bottle’ı doldurmayacaktır
Kurye artık birden fazla satın alınamaz
DÜKKÂN
Yan Dükkân’dan şu eşyalar kaldırıldı: Quarterstaff, Orb of Venom, Blades of Attack, Sage’s Mask, Stout Shield, Ring of Regeneration, Ring of health, Bottle (1 şarj)
Şu eşya Yan Dükkân’a eklendi: Ring of Protection
Şu eşyalar Gizli Dükkân’a eklendi: Voidstone, Ring of Health, Bottle (tam şarj)
Boots of Speed hareket hızı +45’ten +40’a düşürüldü
BOOTS OF TRAVEL:
Boots of Travel bina öncelik yarıçapı 325’ten 700’e yükseltildi
BLOODSTONE:REÇETESI DEĞIŞTIRILDI
Bloodstone artık Soul Ring + Tarif yerine Perseverance gerektirmektedir
Başlangıç şarjı 12’den 14’e yükseltildi
Artık taşıyan kahramanın ölümüyle birlikte çevresine iyileştirme yapmayacaktır
BUTTERFLY:
Flutter süresi 4’ten 2 saniyeye düşürüldü
Flutter artık savuşturmayı devre dışı bırakmamaktadır
DESOLATOR:
Desolator zırh azaltması -7’den -6’ya düşürüldü
DIFFUSAL BLADE:EŞYA DEĞIŞTIRILDI
Artık güçlendirmelerin etkisini kaldırmayacaktır
Artık herhangi bir şarj sınırı bulunmamaktadır
Artık yükseltilemez
Dolum süresi 15 saniyeye yükseltildi
DRUMS OF ENDURANCE:
Etkinleştirildiğinde fazladan saldırı hızı 25’ten 35’e yükseltildi
ETHEREAL BLADE:
Atış hızı 1200’den 1275’e yükseltildi
SKADI:
Artık Orb of Venom gerektirmemektedir
FORCE STAFF:
Dolum süresi 20’de 23’e yükseltildi
GLIMMER CAPE:
Glimmer Cape artık parçalarına ayrılamaz.
HURRICANE PIKE:
Hurricane Pike artık 500 altınlık Reçete yerine bir Wraith Band gerektirmektedir
IRON TALON:EŞYA KALDIRILDI
Iron Talon oyundan kaldırıldı
JAVELIN:
Artık %25 İsabet Oranı sağlamaktadır
Bedeli 1500’den 1100’e düşürüldü
Artık +10 Hasar vermemektedir
İsabet Oranı, 100 büyü hasarını da tetikleyecektir (kahramanın üzerinde gösterilir)
BASHER:
Reçete bedeli 750’den 1150’e yükseltildi
Artık +10 Hasar vermemektedir
Darbelerden kaçınılamaz
Tetiklenen hasar 85’ten 100’e yükseltildi(kahramanın üzerinde gösterilir)
ABYSSAL BLADE:
Artık +10 Hasar vermeyecektir
Darbelerden kaçınılamaz
Tetiklenen hasar 85’ten 100’e yükseltildi(kahramanın üzerinde gösterilir)
MONKEY KING BAR:EŞYA YENIDEN DÜZENLENDI
ESKI:
Gerektirdikleri:
Demon Edge (2200)
2x Javelin (3000)
Toplam: 5200
Sağladıkları:
+66 Hasar
+Önlenemez Vuruş
+%35 şansla 160 büyü hasarı ve 0.01 saniye sersemletme
YENI:
Gerektirdikleri:
Hyper Stone (2000)
2x Javelin (2200)
Toplamplam: 4200
Sağladıkları:
+60 Saldırı Hızı
Tetiklendiğinde +%75 İsabet Oranı + 60 Saf hasar (isabet oranı tetiklendiğinde saf hasar da tetiklenir ve Büyü Bağışıklığını deler)
LINKEN’S SPHERE:
Linken’s Sphere kendi üzerinizde tıklanarak hedeflenemez
MAGIC WAND:REÇETESI DEĞIŞTIRILDI
ESKI:
Gerektirdikleri:
Magic Stick (200)
2x Ironwood Branch (100)
Circlet (165)
Toplam: 465
Sağladıkları:
+4 Bütün Özelliklere
YENI:
Gerektirdikleri:
Magic Stick (200)
2x Ironwood Branch (100)
Enchanted Mango (100)
Toplam: 400
Sağladıkları:
+2 Bütün Özelliklere
+1.5 Sağlık Yenilemesi
NECRONOMICON:EŞYA YENIDEN DÜZENLENDI
Okçudan Mana Burn yeteneği kaldırıldı
Seviye 3 Okçu artık Arındırma yeteneğine sahip (Yavaşlatma + Etki Geçirme, sadece düşmanları hedef alır). Dolum Süresi: 15
ESKI:
Gerektirdikleri:
Staff of Wizardry (1000)
Belt of Strength (450)
Reçete (1200)
Sağladıkları:
+8/12/16 Kuvvet
+15/21/24 Zekâ
YENI:
Gerektirdikleri:
2x Sage’s Mask (650)
Belt of Strength (550)
Reçete (1300)
Sağladıkları:
+10/15/20 Kuvvet
+%100/125/150 Mana Yenilemesi
POOR MAN’S SHIELD:EŞYA KALDIRILDI
Poor Man’s Shield oyundan kaldırıldı.
ORB OF VENOM:
Zamanla verilen hasar artık tüketilen eşyaların etkisini kaldırmayacak veya Blink Dagger’ı devre dışı bırakmayacaktır (Poison Sting gibi)
PIPE OF INSIGHT:
Bariyer etkinleştirildiğinde binalara da etki eder
RING OF REGEN:
Bedeli 325’ten 300’e düşürüldü
SATANIC:REÇETESI DEĞIŞTIRILDI
Artık Mithril Hammer yerine Claymore gerektirmektedir
SENTRY WARDS:
Nöbetçi gözler artık eşya satın alırken İzleyici gözlerin önünde otomatik olarak belirmeyecektir
SILVER EDGE:
Artık düşmana hasar azaltması uygulamayacaktır
Fazladan hareket hızı %20’den %25’e yükseltildi
SMOKE:
Dükkâna gelme süresi 11 dakikadan 10 dakikaya düşürüldü
SOLAR CREST:
İsabet Oranı %35’ten %40’a yükseltildi
SOUL RING:EŞYA YENIDEN DÜZENLENDI
ESKI:
Gerektirdikleri:
Sage’s Mask (325)
Ring of Regen (325)
Enchanted Mango (100)
Toplam: 750
Sağladıkları:
+3 Sağlık Yenilemesi
+%50 Mana Yenilemesi
Feda Etme DS: 30
YENI:
Gerektirdikleri:
Ring of Regen (300)
2x Gauntlets of Strength (270)
Reçete (185)
Toplam: 755
Sağladıkları:
+6 Kuvvet
+2 Sağlık Yenilemesi
Feda Etme DS: 25
STOUT SHIELD:
Hasar Engelleme 16/8’den 18/9’a yükseltildi
URN OF SHADOWS:
Urn of Shadows hasar türü saf hasardan büyü hasarına değiştirildi
Urn Shadows hasarı 150’den 200’e yükseltildi
VLADMIR’S OFFERING:
Vladmir’s Aura artık Ring of Aquila/Ring of Basilius ile istiflenir
METEOR HAMMER:YENI EŞYA
Gerektirdikleri:
Ogre Club (1000)
Staff of Wizardry (1000)
Ring of Regen (300)
Sage’s Mask (325)
Toplam: 2625
Sağladıkları:
+12 Kuvvet
+12 Zekâ
+4 Sağlık Yenilemesi
+1.5 Mana Yenilemesi
Aktif:
3 saniye boyunca yönlendirir. 300 etki alanına 1.75 saniye sersemlten bir Meteor saldırı yapar. Binalara 6 saniye süren saniye başına 60 hasar veren bir zayıflatma uygular (bina olmayanlara 115). Kullanma Menzili: 600 , DS: 40, Mana bedeli: 125. Yönlendirme süresi boyunca hedef alan üzerinde görüşe sahip olursunuz. Meteor düştüğünde ağaçlar yıkılır. Meteorun düşmesi 0.5 saniye sürer.
AEON DISK:YENI EŞYA
Gerektirdikleri:
Vitality Booster (1100)
Energy Booster (900)
Reçete (1750)
Toplam: 3750
Sağladıkları:
+250 Sağlık
+250 Mana
+%25 Durum Direnci (susturma/sersemletme/etkisizleştirme/yere bağlama/korku/vb. etkilerin süresini azaltır. Yavaşlatmalı DPS güçsüzleştirmeleri için yavaşlatma değerini azaltır, hasar değeri değişmez)
Pasif:
Hasar aldığınızda ve sağlığınız %80’in altında olduğunda, kahramanınız üzerinde güçlü bir etki geçirme uygulanır ve alınan ve verilen hasarı 2.5 saniye boyunca sıfırlar. Dolum süresi: 100 Sadece oyuncu kaynaklı hasarda tetiklenir
SPIRIT VESSEL:YENI EŞYA
Requires:
Urn of Shadows (875)
Vitality Booster (1100)
Wind Lace (250)
Reçete (600)
Toplam: 2825
Sağladıkları:
+250 Sağlık
+30 Hareket Hızı
+2 Bütün Özelliklere
+2 Zırh
+1 Mana Yenilemesi
Aktif:
Urn’ün davranışına ek olarak bir düşmanın üzerinde kullanmak, düşmanın sağlık yenilemesini ve iyileştirmesini %70 azaltırken saniye başına %3 sağlık kaybettirir. Bir dost üzerinde kullanmak sağlık yenilemesini ve iyileştirmeyi %20 artırırken mevcut sağlığını saniye başına %1 iyileştirir
NULLIFIER:YENI EŞYA
Gerektirdikleri:
Sacred Relic (3800)
Helm of Iron Will (900)
Toplam: 4700
Sağladıkları:
+65 Hasar
+5 Zırh
+5 Sağlık Yenilemesi
Aktif:
Hedefin güçlendirmelerini kaldırır ve 5 saniye susturur. Susturulan hedef hasar aldığında hareket hızı 0.4 saniyeliğine %100 yavaşlar. Saldırı hedefe ulaştığında uygulanır. Dolum süresi: 14, Mana bedeli: 100, Kullanma menzili: 600, Atış Hızı: 1200
KAYA:YENI EŞYA
Gerektirdikleri:
Staff of Wizardry (1000)
Robe of the Magi (450)
Reçete (500)
Toplam: 1950
Sağladıkları:
+16 Zekâ
+%10 Büyü Artırımı
+%10 Mana bedeli ve Mana kaybetme azaltımı (manaburn, manabreak vb şeyler gibi etkiler)
Not: Birden fazla örneği istiflenmez
YENİLEME FORMÜLÜ
ÖZET
Sağlık ve mana yenileme formülleri yeniden tasarlandı. Artık hem sağlık hem de mana yenilemesi için doğrudan bir değer kazanacaksınız. Bununla birlikte, Kuvvet ve Zekâ’nın her ikisi de sağlık ve mana yenilemesini artırmaktadır. Mesela Void Stone artık %100 mana yenilemesi yeri 1.0 mana yenilemesi vermektedir
İSTATISTIK BILGISI
İstatistik bilgisi bölümü artık özellikleriniz tarafından artan SP/MP yüzdesini göstermekte ve yenileme + Zekâ/Kuvvet temelli bonus değerlerin tam değerini göstermektedir
MANA FORMÜLÜ
Mana yenileme formülünün yüzdesel bonuslarının ham bonus (Void Stone gibi) şeklinde olması için yeniden tasarlandı. Her Zekâ puanı mana yenilemesini %2 oranında artırır.
Eski: (0.01 + 0.04 * Zeka) * (1 + Yüzde Bonusu) + Düz Bonuslar
Yeni: (Temel + Düz Bonuslar) ve Zekâ başına %2 artış
Not 1: Bütün kahramanlar artık 0.9 temele sahiptir ancak bunlar ileride konu başına değiştirilebilir (SP yenilemesinin şu anda olduğu gibi).
Not 2: Çeşitli mana yenileme eşyaları, hünerleri ve yetenekleri (tüm liste aşağıda) değiştirildi
Değiştirilmiş Eşyalar
Genel olarak daha önce %50 mana yenilemesi veren eşyalar artık 0.5 mana yenilemesi, %100 olanlar ise 1.0 vermektedir.
Diğer eşya değerleri:
Perseverance: 1.5
Scythe of Vyse: 2.25
Battle Fufy: 2.25
Orchid: 2.25
Bloodthorn: 2.25
Eul: 2.25
Linken’s Sphere: 2.25
Lotus Orb: 1.75
Drums: 0.75
Solar Crest: 1.0
Aether Lens: 1.25
Raindrops: 0.5
Bloodstone şarj başına: 0.4
Clarity Potion: 3.2
Vlad: 0.65
Basilius: 0.5
Aquila: 0.5
Bottle: 40
Hünerler yeni formülle uyum için düzeltildi.
Değiştirilmiş Yetenekler:
Dostlar üzerindeki Crystal Maiden Aura 1/1.5/2/3 değerinden 0.8/1.0/1.2/1.4 değerine değiştirildi
Kendi üzerinde Crystal Maiden Aura 2/3/4/8 değerinden 1/2/3/4 değerine değiştirildi
Death Pulse mana yenilemesi 1/3/5/7 değerinden 2/2.25/2.5/2.75 değerine değiştirildi
Diğer Değişiklikler:
Mabet MP yenilemesi 40’tan 30’a değiştirildi
Mabetlerin artık zaman geçtikçe MP yenileme değerleri artmayacak.
SAĞLIK
Sağlık Yenileme Formülü yeniden tasarlandı. Her Kuvvet puanı yenilemeyi %0.7 oranında artırır
Eski: Temel + 0.06 * Kuvvet + Düz Bonuslar
Yeni: (Temel+ Düz Bonuslar) ve Kuvvet başına %0.7 artış
Not 1: Yeni formülde bütün kahramanların temel artış oranı 1.5 oranında artırıldı
Not 2: Çeşitli HP yenileme eşyaları, hünerleri ve yetenekleri (tüm liste aşağıda) değiştirildi
Değiştirilmiş Eşyalar
Ring of Health: 5
Hood of Defiance: 6.5
Perseverance: 5.5
Force Staff: 5
Vanguard: 5.5
Abyssal Blade: 7
Crimson Guard: 6
Helm of the Dominator: 8
Refresher Orb: 11
Linken Sphere: 5.5
Lotus Orb: 5.5
Pipe: 6.5
Pipe Insight Aura: 2
Greaves Aura: 3.5
Greaves Critical Heal: 12
Headdress Aura: 2
Mek Aura: 3.5
Tranquil: 12
Bloodstone: 7
Armlet: 4
Soul Ring: 2
Ring of Regen: 1.5
Veil 6’dan 5
Hurricane Pike 6’dan 5.5
Vladmir 3’ten 2.5
Armlet sağlık emmesi 45’ten 54
Bottle: 80
Urn: 35
Hünerler yeni formüle uyum için düzeltildi.
Değiştirilmiş Yetenekler:
Chemical Rage SP yenileme değeri 50/75/100’den 40/48/56’ya değiştirildi
Dragon Blood değeri 3/6/9/12’den 4/6/8/10’a değiştirildi
Press The Attack değeri 30/40/50/60’tan 30/35/40/45’e değiştirildi
Feral Impulse değeri 1/4/7/10’dan 1/3/5/7’ye değiştirildi
Reactive Armor değeri 1/1.2/1.4/1.6 ‘dan 1/1.15/1.3/1.45’e değiştirildi
Satyr Tormentor Aura değeri 6’dan 5.5’e değiştirildi
Inner Vitality eşik sağlık yenileme faktör değeri %20/40/60/80’den %22/30/38/46’ya değiştirildi
Inner Vitality normal sağlık yenileme faktör değeri %5/10/15/20’den %6/8/10/12’ye değiştirildi
Death Pulse leş SP yenileme çarpan değeri 10’dan 6’ya değiştirildi
Death Pulse leş SP yenileme süresi 7’den 6’ya değiştirildi
Death Pulse SP yenileme değeri 1/3/5/7’den 2/3/4/5’e değiştirildi
Doom Scorched Earth yenileme değeri 16/24/32/40’tan 12/18/24/30’a değiştirildi
Living Armor değeri 4/8/12/16’dan 4/7/10/13’e değiştirildi
Cold Embrace temel değeri 25’ten 15’e değiştirildi
Diğer Değişiklikler:
Mabet SP yenilemesi 90’dan 75’e değiştirildi
Mabetlerin artık zaman geçtikçe SP yenileme değerleri artmayacaktır
ÖZELLİK DEĞİŞİKLİKLERİ
KAHRAMAN ÖZELLIKLERI
Zekâ mana artışı 11’den 12’ye yükseltildi
Bütün Çeviklik kahramanlarının temel hareket hızı 5 azaltıldı
Kuvvet, Çeviklik ve Zekâ özellikleri artık eğer ilgili kahraman türünde ise eşsiz bir avantaj sağlar (+1 hasara ek olarak).
AVANTAJLAR
Kuvvet +%0.15 Durum Direnci kazanır (susturma/sersemletme/etkisizleştirme/yere bağlama/korku/vb. etkilerin süresini azaltır. Yavaşlatmalı DPS güçsüzleştirmeleri için yavaşlatma değerini azaltır, hasar değeri değişmez)
Çeviklik +%0.06% Hareket Hızı kazanır
Zekâ +%0.15 Büyü Direnci kazanır
İstatistik görüntüleme bölgesinde, bütün bu avantajların bir kahraman üzerindeki etkilerini görebilirsiniz.
ÖZELLIK ÖZETI
Kuvvet
+20 Sağlık
+0.7% SP Yenileme Artırımı
Avantaj: +1 Hasar
Avantaj: +%0.15 Durum Direnci
Çeviklil
+1/6 Zırh
+1 Saldırı Hızı
Avantaj: +1 Hasar
Avantaj: +%0.06 Hareket Hızı
Zekâ
+12 Mana
+%2.0 Mana Yenileme Artırımı
+%0.07 Büyü Artırımı
Avantaj: +1 Hasar
Avantaj: +%0.15 Büyü Direnci
KAHRAMAN DEĞİŞİKLİKLERİ
HÜNER AĞAÇLARI
Bütün kahramanların Hüner Ağacı yeniden tasarlandı. Yeteneğe özgü birçok hüner eklendi.
ABADDON:
Seviye 10: +25 Hareket Hızı VEYA +%20 TP Kazanımı
Seviye 15: +6 Zırh VEYA +50 Mist Coil İyileştirmesi/Hasarı
Seviye 20: +%15 Dolum Süresi Azaltma VEYA +90 Hasar
Seviye 25: +250 Aphotic Shield Sağlık VEYA +25% Curse of Avernus Yavaşlatması
ALCHEMIST:
Seviye 10: +25 Saldırı Hızı VEYA +5 Zırh
Seviye 15: +50 Hasar VEYA +250 Sağlık
Seviye 20: +%25 Saçma Hasarı VEYA +200 Unstable Concoction Hasarı
Seviye 25: -8s Unstable Concoction Dolum Süresi VEYA -0.2 Chemical Rage Temel Saldırı Zamanlaması
ANCIENT APPARITION:
Chilling Touch süresi 30’dan 20/24/28/32’ye değiştirildi
Chilling Touch artık dostların saldırı hızını azaltmayacak
Wild Axes artık etkilenen birimlerde istiflenen bir zayıflatma uygular. Her bir balta vuruşunda Beastmaster’ın veya birimlerinin hedefe yaptığı bütün saldırı hasarını %6/8/10/12 oranında artırılır. Zayıflatma 10 saniye sürer.
Primal Roar artık Beastmaster’ın ve bütün birimlerinin 3 saniye boyunca %30 hareket hızı kazanmasını sağlar.
Call of the Wild yeniden düzenlendi. Artık tek bir yetenek hâline geldi.
Yaratıklar 60 saniye hayatta kalır. Dolum süresi: 60, Mana bedeli: 50/60/70/80
Boar Saldırı Hasarı: 20/30/40/50 (önceden 10/25/40/55’ti)
Boar Yavaşlatması: %10/20/30/40
Boar Yavaşlatma Süresi: 3
Hawk artık görünmez olmayacaktır
Hawk SP: 350 (önceden 40/60/80/100’dü)
Hawk Zırh: 5
Hawk Hızı: 450
Hawk Gece Görüşü: 1000
Hawk Gündüz Görüşü: 1000
Tarafsız Yaratık: Şu listeden rastgele bir tarafsız yaratık seçilir: Alpha Wolf, Hellbear Smasher, Satyr Tormenter, Centaur Conqueror, Dark Troll Summoner
Seviye 10: +30 Hareket Hızı VEYA +%25 TP Kazanımı
Seviye 15: +40 Boar Hasarı VEYA +7 Zırh
Seviye 20: +500 Sağlık VEYA +120 Wild Axes Hasarı
Seviye 25: +2 Hawk VEYA +40 Inner Beast Saldırı Hızı
BLOODSEEKER:
Rupture kullanma menzili 1000’den 800’e düşürüldü
Seviye 10: +25 Saldırı Hızı VEYA +4 Zırh
Seviye 15: +300 Sağlık VEYA +75 Bloodrite Hasarı
Seviye 20: +%25 Can Çalma VEYA +%14 Rupture Hasarı
Seviye 25: -6s Blood Rite Dolum Süresi VEYA +20 Thirst
BOUNTY HUNTER:
Track artık kullanılan birimin üzerine alt tıklanarak hedefin ne kadar altını olduğunu takım arkaşlarına bildirir (bu bilgi zaten Track’ın zayıftla bilgisi üzerinde gösteriliyordu).
Seviye 15: +75 Hasar VEYA +%15 Return Kuvvet Hasarı
Seviye 20: +250 Double Edge Hasarı VEYA +20 Kuvvet
Seviye 25: +1.5s Hoof Stomp Süresi VEYA Return Aura Olarak Kazanılır
CHAOS KNIGHT:
Seviye 10: +20 Hareket Hızı VEYA +5 Tüm Özelliklere
Seviye 15: +15 Kuvvet VEYA %12 Dolum Süresi Azaltma
Seviye 20: 150 Altın/Dakika VEYA Reality Rift Büyü Bağışıklığını Deler
Seviye 25: -7 Reality Rift Zırh Azaltımı VEYA +2 Chaos Bolt Süresi
CHEN:
Saldırı menzili 600’den 650’ye yükseltildi
Test of Faith (Işınlanma) kaldırıldı
Holy Persuasion artık bir dost birim üzerinde kullanılarak üsse 6/5/4/3 saniye gecikmeyle ışınlarken kendi üzerinizde kullandığınızda kontrol ettiğiniz yaratıkları size ışınlar
Holy Persuasion mana bedeli 100’den 100/110/120/130’a yükseltildi
Test of Faith artık dostları hedef alabilir, hasar değerinin yarısını iyileştirir. Kendi üzerinizde her daim tam değeri uygular.
Test of Faith mana bedeli 90/100/110/120’den 60/80/100/120’ye değiştirildi
Seviye 10: +%20 TP Kazanımı VEYA +125 Kullanma Menzili
Seviye 15: +7 Zırh VEYA -10 Test of Faith Dolum Süresi
Seviye 20: +180 Altın/Dakika VEYA +1000 Yaratık Asgarı Sağlığı
Seviye 25: +4 Holy Persuasion Azami Sayısı VEYA +400 Hand of God İyileştirmesi
CLINKZ:
Çeviklik artışı 3.3’ten 2.6’ya azaltıldı
Death Pact SP’si %50/70/90’dan %40/60/80’e düşürüldü
Death Pact hasarı %5/7/9’dan %4/6/8’e düşürüldü
Strafe yeniden düzenlendi. Artık saldırı hızını 3 saniyeliğine +80/140/200/260 artırır. Bu süre boyunca gelen 3 saldırıya karşı otomatik olarak bir Savuşturma kazanırsınız (menzilli saldırılar veya büyüler), etki anında biraz yana kayar. Strafe eğer 3 istif kaybedilirse yok olur. DS: 45/35/25/15.
Seviye 10: +%12 Büyü Direnci VEYA +5 Zırh
Seviye 15: +%15 Savuşturma VEYA +30 Searing Arrows Hasarı
Seviye 20: +100 Saldırı Menzili VEYA +20 Sağlık Yenilemesi
Seviye 15: +15 Kuvvet VEYA +30 Battery Assault Hasarı
Seviye 20: +%20 Büyü Direnci VEYA +125 Rocket Flare Hasarı
Seviye 25: -0.3s Battery Assault Aralığı VEYA Rocket Flare Gerçek Görüş Sağlar (gözleri de açığa çıkartır)
CRYSTAL MAIDEN:
Seviye 10: +200 Sağlık VEYA +100 Kullanma Menzili
Seviye 15: +%14 Mana Bedeli/Mana Kaybetme Azaltma Aurası VEYA +90 Altın/Dakika
Seviye 20: +60 Freezing Field Hasarı VEYA +250 Saldırı Hızı
Seviye 25: +300 Crystal Nova Hasarı VEYA +1.5s Frostbite Süresi
DARK SEER:
Seviye 10: +%12 Savuşturma VEYA +90 Hasar
Seviye 15: +12 SP Yenilemesi VEYA +75 Vacuum Etki Alanı
Seviye 20: 300 Surge Etki Alanı VEYA +%15 Dolum Süresi Azaltma
Seviye 25: Paralel Duvar Oluşturur VEYA +150 Ion Shell Hasarı
DAZZLE:
Poison Touch yeniden düzenlendi. Bir birimi hedefler ve yakındaki hedeflere bir zehir fırlatır (Ethershockîn hedeflemesi gibi). Hedeflenen düşmanlara SBH ve hareket yavaşlatması uygular. Zehirlenen hedef hasar aldığında zayıflatma süresi yenilenir. 10/20/30/40 SBH ve %14/16/18/20 hareket hızı uygular. 4/5/6/7 saniye sürer. 4/5/6/7 hedefe kadar etki eder. Dolum Süresi: 35/30/25/20. Mana bedeli: 80. Kullanma Menzili: 600/700/800/900. Fiziksel hasar verir. Saldırıldığında yenilenme durumu aynı Blink Dagger gibi çalışır (oyuncu kontrollü birimler ve Roshan).
Seviye 10: +60 Hasar VEYA +175 Sağlık
Seviye 15: +125 Kullanma Menzili VEYA +20 Shadow Wave İyileştirmesi/Hasarı
Seviye 20: +50 Hareket Hızı VEYA +30 Poison Touch SBH
Seviye 25: -4s Shadow Wave Dolum Süresi VEYA +0.5 Saniye Başına Weave Zırhı
DEATH PROPHET:
Seviye 10: +%12 Büyü Direnci VEYA +50 Hasar
Seviye 15: +150 Kullanma Menzili VEYA +%1 Azami Sağlık Spirit Siphon
Seviye 20: +500 Sağlık VEYA -2s Crypt Swarm Dolum Süresi
Seviye 25: +8 Exorcism Spirit VEYA Exorcism Sürat Sağlar
DISRUPTOR:
Seviye 10: +200 Sağlık VEYA +40 Thunder Strike Hasarı
Seviye 15: +150 Kullanma Menzili VEYA -3s Kinetic Field Dolum Süresi
Seviye 20: +180 Altın/Dakika VEYA +4 Thunder Strike Vuruşu
Seviye 25: -10s Glimpse Dolum Süresi VEYA +4s Kinetic Field Süresi
DOOM:
Seviye 10: +10 Scorched Earth Hasarı/İyileştirmesi VEYA +25 Hareket Hızı
Seviye 15: +%20 Savuşturma VEYA +150 Devour Fazladan Altını
Seviye 20: +40 Doom SBH VEYA Devour Kadim Yaratıkları Hedef Alabilir
Seviye 25: +%3 Infernal Blade Hasarı VEYA +%100 Saçma Hasarı
DRAGON KNIGHT:
Breathe Fire artık temel hasarı değil toplam hasarı azaltır
Breathe Fire saldırı hasarı azaltması %35’ten %25’e düşürüldü
Breathe Fire kullanma zamanlamaları 0’dan 0.2’ye yükseltildi
Breathe Fire menzili 650’den 750’ye yükseltildi
Seviye 10: +2 Mana Yenilemesi VEYA +30 Saldırı Hızı
Seviye 15: +300 Sağlık VEYA +%40 TP Kazanımı
Seviye 20: 2x Dragon Blood SP Yenilemesi/Zırh VEYA +150 Altın/Dakika
Seviye 25: +40 Kuvvet VEYA +1.75s Dragon Tail Sersemletme Süresi
DROW RANGER:
Precision Aura kullanıldığında yaratıklarda bir aura oluşturur
Seviye 10: +5 Tüm Özelliklere VEYA +20 Hareket Hızı
Seviye 15: +25 Saldırı Hızı VEYA +300 Gust Menzili/Geri Tepmesi
Seviye 20: +1.5s Gust Süresi VEYA +20 Marksmanship Çevikliği
Seviye 25: %50 Dolum Süresi Azaltma VEYA +%20 Precision Aurası
EARTH SPIRIT:
Seviye 10: +10 Zekâ VEYA +40 Hasar
Seviye 15: +7 Zırh VEYA +200 Rolling Boulder Hasarı
Seviye 20: +150 Altın/Dakika VEYA +%15 Büyü Artırımı
Seviye 25: +1s Boulder Smash Sersemletme Süresi VEYA Geomagnetic Grip Dostları Hedef Alabilir
EARTHSHAKER:
Echo Slam ilk hasarı kaldırıldı
Echo Slam Echo Hasarı 40/55/70’ten 60/85/110’a yükseltildi
Echo Slam illüzyon olmayan kahramanlarda iki kez seker
Seviye 10: +250 Mana VEYA +30 Hasar
Seviye 15: +7 Zırh VEYA +30 Hareket Hızı
Seviye 20: +50 Echo Hasarı VEYA +400 Fissure Menzili
Seviye 25: -2s Enchant Totem Dolum Süresi VEYA +%50 Büyü Direnci
ELDER TITAN:
Echo Stomp artık eğer hedef toplamda 50/100/150/200 hasar alırsa hedefi uyandırır (oyuncu kaynaklı olup olmaması ayrımı kaldırıldı).
Seviye 20: +50 Hareket Hızı VEYA -25s Call Down Dolum Süresi
Seviye 25: Call Down Her Yerde Kullanılabilir VEYA 3 Homing Missile Şarjı
HUSKAR:
Seviye 10: +20 Hasar VEYA +175 Sağlık
Seviye 15: +%15 Can Çalma VEYA +10 Burning Spears SBH
Seviye 20: +15 Kuvvet VEYA +400 Life Break Kullanma Menzili
Seviye 25: +125 Saldırı Menzili VEYA 0s Inner Vitality Dolum Süresi
INVOKER:
Seviye 10: +30 Chaos Meteor Hasarı VEYA +0.3s Tornado Süresi
Seviye 15: +1.5s Cold Snap Süresi VEYA +1 Forged Spirit
Seviye 20: +35 Alacrity Hasarı/Saldırı Hızı VEYA Cataclysm (Sun Strike’a çift tıklandığında ortaya çıkar. 90 saniye dolum süresi vardır. Her bir kahramanın 175-250 menzili içinde görünü 2 Sun Strike oluşturur)
Seviye 25: Deafening Blast Çevresel Etki VEYA -16s Tornado Dolum Süresi
IO:
Relocate dolum süresi 100/80/60’tan 120/100/80’e yükseltildi
Maks Spirit menzili 875’ten 700’e düşürüldü
Seviye 10: +400 Spirits Maks Menzili VEYA +60 Hasar
Seviye 15: Tether Scepter Bonusunu Sağlar VEYA +90 Spirits Hasarı
Seviye 20: +150 Altın/Dakika VEYA Tether Kullanılan Dost Birimin Hedefine Saldırır
Seviye 25: +50 Sağlık Yenilemesi VEYA Tether Sersemletir
JAKIRO:
Dual Breath kullanım zamanlaması 0.65’ten 0.55’e düşürüldü
Macropyre kullanım zamanlaması 0.65’ten 0.55’e düşürüldü
Seviye 10: +%8 Büyü Artırımı VEYA +%25 TP Kazanımı
Seviye 15: +250 Saldırı Menzili VEYA +40 Dual Breath Hasarı
Seviye 20: -60 Liquid Fire Saldırı Hızı VEYA +150 Altın/Dakika
Seviye 25: +1.25s Ice Path Süresi VEYA Macropyre Saf Hasar Verir ve Büyü Bağışıklığını Deler
JUGGERNAUT:
Juggernaut artık Blade Fury kullandığında susturulmaz (Omnislash kullanılamaz; ancak iyileştirme wardı kullanılabilir).
Seviye 10: +5 Tüm Özelliklere VEYA +20 Hareket Hızı
Seviye 15: +1s Blade Fury Süresi VEYA +25 Saldırı Hızı
Seviye 20: +10 Zırh VEYA +100 Blade Fury SBH
Seviye 25: +600 Sağlık VEYA +5 Omnislash Vuruşu
KEEPER OF THE LIGHT:
Mana Leak kullanma menzili 550/700/850/1000’den 400/500/600/700’e düşürüldü
Seviye 10: +25 Hareket Hızı VEYA +%8 Büyü Artırımı
Seviye 15: +%40 TP Kazanımı VEYA +350 Kullanma Menzili
Seviye 20: +300 Chakra Magic Manası VEYA +%40 Büyü Direnci
Seviye 25: +200 Illuminate Hasarı/İyileştirmesi VEYA +2s Mana Leak Sersemletmesi
KUNKKA:
Kunkka artık Quelling Blade kullanabilir
Seviye 10: +40 Hasar VEYA +6 Zırh
Seviye 15: +10 Sağlık Yenilemesi VEYA +120 Torrent Hasarı
Seviye 20: +100 Torrent Etki Alanı VEYA +25 Kuvvet
Seviye 25: Ghost Ship Fleet VEYA +%50 Tidebringer Saçma Hasarı
LEGION COMMANDER:
Seviye 10: +25% TP Kazanımı VEYA +8 Kuvvet
Seviye 15: +30 Saldırı Hızı VEYA +50 Overwhelming Odds Kahraman Hasarı
Seviye 20: +60 Hareket Hızı VEYA +%10 Moment Tetiklenme Şansı
Seviye 25: +40 Duel Fazladan Hasarı VEYA -10s Press The Attack Dolum Süresi
LESHRAC:
Seviye 10: +5 Zırh VEYA +250 Mana
Seviye 15: +15 Kuvvet VEYA +40 Hareket Hızı
Seviye 20: +%25 Savuşturma VEYA +50 Pulse Nova Hasarı
Seviye 25: +50 Diabolic Edict Patlaması VEYA +3s Lightning Storm Yavaşlatma Süresi
LICH:
Chainfrost artık kullanıldığı anda değil ilk atışın etki anında yansıtılacaktır
Seviye 15: +8 Feral HP Yenilemesi VEYA +%12 Dolum Süresi Azaltma
Seviye 20: +8s Shapeshift Süresi VEYA +%16 Feral Impulse Hasarı
Seviye 25: +3 Kurt Çağırma VEYA +600 Howl Kahraman Sağlığı
MAGNUS:
Scepter’lı Shockwave hızı 1575’ten 1700’e yükseltildi
Seviye 10: +25 Saldırı Hızı VEYA +200 Sağlık
Seviye 15: +15 Kuvvet VEYA +75 Shockwave Hasarı
Seviye 20: +12 Zırh VEYA +500 Skewer Menzili
Seviye 25: +20% Empower Hasarı/Saçma Hasarı VEYA +0.75s Reverse Polarity
MEDUSA:
Stone Gaze artık düşmanlar Medusa’dan yüz çevirdiğinde etki etmeye devam etmeyecektir
Stone Gaze artık hedef Medusa’ya bakmaya devam ediyorsa uygulanmaya devam edecektir (Taşa çevirme zayıflatması sona erdiğinde bakılan konuma olan sayaç sıfırlanacaktır)
Split Shot menzili artık sabit 700 menzil yerine saldırı menziline ek +100 saldırı menzili kullanır
Split Shot dost birimlere saldırıldığında tetiklenmez
Seviye 10: +25 Hasar VEYA +%10 Savuşturma
Seviye 15: +30 Saldırı Hızı VEYA +%10 Mystic Snake Mana Çalması
Seviye 20: +800 Mana VEYA +2s Stone Gaze Süresi
Seviye 25: +7 Split Shot Hedefi VEYA Split Shot Eşya Özelliklerini Kullanır
MEEPO:
Seviye 10: +%10 Can Çalma VEYA +30 Hareket Hızı
Seviye 15: +10 Kuvvet VEYA +40 Poof Hasarı
Seviye 20: +40 Hasar VEYA +%15 Savuşturma
Seviye 25: +700 Sağlık VEYA -4s Poof Dolum Süresi
MIRANA:
Leap yeniden düzenlendi. 3 şarja sahiptir. Her bir şarj için sıçrama menzili 550’dir. 2 saniyeliğine fazladan saldırı ve hareket hızı sağlar. Yenilenme süresi: 60/50/40/30. Mana bedeli: 40. Hareket Hızı: 8/16/24/32%. Saldırı Hızı: 25/50/75/100. Leap bonusu sadece Mirana’yı etkiler
Seviye 10: +200 Sağlık VEYA +20 Hasar
Seviye 15: -5s Sacred Arrow Dolum Süresi VEYA +100 Leap Saldırı Hızı
Seviye 20: +%12 Büyü Artırımı VEYA +25 Mana Yakma
Seviye 25: +2 Çoklu Sacred Arrow Atışı VEYA -70 Moonlight Shadow Dolum Süresi
Morph artık Attribute Shift olarak adlandırılmaktadır
Attribute Shift oranı 2/4/8/16’dan 1/4/10/25’e yükseltildi
Attribute Shift artık mana harcamamaktadır
Adaptive Strike artık iki yetenektir. Bir tanesi Çevikliğe bağlı olarak hasar verirken diğeri Kuvvet’e bağlı olarak sersemletme/geri tepme uygular. Bir tanesi kullanıldığında diğeri 3 saniyeliğine dolum süresine girer
Adaptive Strike (Kuvvet) sersemletme süresi 1.25/2.25/3.25/4.25’ten 1.5/2/2.5/3.0’e değiştirildi
Adaptive Strike (Kuvvet) geri tepmesi azami 300’den 500’e yükseltildi
Morphling’den Scepter kaldırıldı
Replicate yeni bir yetenekle değiştirildi: Morph. Kahramanınızı hedeflediğiniz düşmanla değiştirir. Hedefin görsel bir kopyasını oluşturur, temel yeteneklerini, temel hareket hızını, saldırı menzilinü ve temel özelliklerini kopyalar. Dönüşümde yumuşak etki kaldırma uygular. Eğer bu süreçte ölürseniz Morphling de ölür. İstediğiniz zaman dönüşüm biçiminden çıkabilirsiniz. 3 saniye sürer. DS: CD: 160/100/40. Kullanma menzili: 600. Mana bost: 75/100/125.
Seviye 10: +10 Çeviklik VEYA +20 Hareket Hızı
Seviye 15: Waveform’da Hedeflere Saldırabilir VEYA +30 Saldırı Hızı
Seviye 20: -25s Morph Dolum Süresi VEYA Morph Dostları Hedef Alabilir
Seviye 25: +800 Waveform Menzili VEYA +2 Çoklu Adaptive Strike
NAGA SIREN:
Ensnare mana bedeli 100’den 70/80/90/100’e değiştirildi
Seviye 10: +175 Sağlık VEYA +25 Hareket Hızı
Seviye 15: +15 Çeviklik VEYA +14 Kuvvet
Seviye 20: +1 Mirror Image İllüzyonu VEYA -5s Ensnare Dolum Süresi
Seviye 25: -6 Rip Tide Zırhı VEYA +%30 Savuşturma
NATURE’S PROPHET:
Seviye 10: +30 Hasar VEYA +30 Hareket Hızı
Seviye 15: +4 Treants VEYA +8 Zırh
Seviye 20: +40 Saldırı Hızı VEYA -4s Sprout Dolum Süresi
Seviye 25: Teleportation Dolum Süresini Kaldırır VEYA 2x Treant SP/Hasar
Ghost Shroud alınan fazladan büyü hasarı %25’Ten %30’a yükseltildi
Heartstopper Aura menzili 900’den 700’e düşürüldü
Heartstopper Aura oranı 0.6/1.0/1.4/1.8’den 0.5/1.0/1.5/2.0’ye değiştirildi
Reaper’s Scythe dolum süresi 100’den 120’ye yükseltildi
Reaper’s Scythe mana bedeli 175/340/500’den 200/350/500’e değiştirildi
Seviye 10: +10 Kuvvet VEYA +40 Hasar
Seviye 15: +30 Hareket Hızı VEYA +300 Sağlık
Seviye 20: +%20 Büyü Direnci VEYA +80 Saldırı Hızı
Seviye 25: -1.5s Death Pulse Dolum Süresi VEYA +0.6 Heartstopper Aura
NIGHT STALKER:
Gündüz görüşü 1200’den 800’e düşürüldü
Seviye 10: +200 Mana VEYA +200 Sağlık
Seviye 15: +15 Kuvvet VEYA +150 Kullanma Menzili
Seviye 20: +50 Hareket Hızı VEYA +50 Hasar
Seviye 25: -8s Crippling Fear Dolum Süresi VEYA +140 Hunter In The Night Saldırı Hızı
NYX ASSASSIN:
Spiked Carapace hasar dönüş mekaniği artık Blademail gibi etki göstermektedir (hâlâ düşman başına sadece bir kez hasarı geri dönderir, Büyü Bağışıklı birimleri sersemletmez)
Seviye 10: +60 Altın/Dakika VEYA +%6 Büyü Artırımı
Seviye 15: +325 Sağlık VEYA +35 Hareket Hızı
Seviye 20: +75% Spiked Carapace Hasarı VEYA +175 Impale Hasarı
Seviye 25: +100 Çeviklik VEYA Vendetta Engelsiz Hareket Sağlar
OGRE MAGI:
Seviye 10: +100 Kullanma Menzili VEYA +60 Altın/Dakika
Seviye 15: +300 Sağlık VEYA +90 Hasar
Seviye 20: +40 Bloodlust Saldırı Hızı VEYA +30 Kuvvet
Seviye 25: +90 Hareket Hızı VEYA +275 Fireblast Hasarı
OMNIKNIGHT:
Guardian Angel kullanım zamanlaması 0.5’ten 0.4’e düşürüldü
Seviye 10: +90 Altın/Dakika VEYA +75 Purification AoE
Seviye 15: +%35 TP Kazanımı VEYA +90 Hasar
Seviye 20: +6 Mana Yenilemesi VEYA -%12 Degen Aura
Seviye 25: +3s Repel Süresi VEYA +200 Purification Hasarı/İyileştirmesi
ORACLE:
False Promise görsel efektleri artık kahramanın ölüp ölmeyeceğini gösterecektir
Seviye 10: +1s Fortune’s End Azami Süresi VEYA +%25 TP Kazanımı
Seviye 15: +150 Kullanma Menzili VEYA +90 Altın/Dakika
Seviye 20: +75 Hareket Hızı VEYA False Promise Görünmezlik Sağlar (0.6s Kaybolma Süresi)
Seviye 25: -5s Fate’s Edict Dolum Süresi VEYA +2 False Promise Süresi
OUTWORLD DEVOURER:
Seviye 10: +200 Sağlık VEYA +20 Saldırı Hızı
Seviye 15: +%15 Essence Aura Şansı VEYA +40 Hareket Hızı
Seviye 20: +20 Kuvvet VEYA +2 Sanity’s Eclipse Çarpanı
Seviye 25: +60s Arcane Orb Zekâ Çalması VEYA +%15 Büyü Can Çalması
PHANTOM ASSASSIN:
Seviye 10: +150 Sağlık VEYA +15 Hasar
Seviye 15: +%20 Saçma Hasarı VEYA -4 Zırh Azaltma
Seviye 20: %20 Can Çalma VEYA Stifling Dagger Çifte Atışı
Seviye 25: +%5 Coup de Grace VEYA +%25 Blur Savuşturması
PHANTOM LANCER:
Phantom Rush artık devre dışı bırakabilmek için açılıp kapatılabilir (varsayılan olarak açıktır).
Doppelganger artık bütün dost illüzyonlarınıza 2 saniye fazladan süre ekler
Seviye 10: +%10 Savuşturma VEYA +20 Saldırı Hızı
Seviye 15: +250 Sağlık VEYA +125 Spirit Lance Hasarı
Seviye 20: +4 Max Juxtapose İllüzyonu VEYA +500 Phantom Rush Menzili
Seviye 25: -5s Doppelganger DS VEYA %30 Kritik Vuruş (2x)
PHOENIX:
Seviye 10: +%8 Büyü Artırımı VEYA +90 Altın/Dakika
Seviye 15: +60 Fire Spirits SBH VEYA +%40 TP Kazanımı
Seviye 20: +1400 Icarus Dive VEYA +1s Supernova Sersemletme Süresi
Seviye 25: +3 Supernova Vuruş Sayısı VEYA +%2 Max Sağlık Sun Ray Hasarı
PUCK:
Dreamcoil artık kullanım anında 100/150/200 hasar vermeyecektir.
Seviye 20: -5s Waning Rift Dolum Süresi VEYA +%40 Illusory Orb Menzili/Hızı
Seviye 25: +420 Altın/Dakika VEYA Dream Coil Hızlı Atışı (Saldırı menzilinin içindeki herkese 0.6 saniyede bir saldırır)
PUDGE:
Meat Hook artık Rünleri çekebilir. Eğer çekmede başarılı olursa manayı geri kazanır
Dismember now pulls the target closer to Pudge.
Seviye 10: +5 Zırh VEYA +35 Rot Hasarı
Seviye 15: +%13 Büyü Can Çalması VEYA +75 Hasar
Seviye 20: +%15 Dolum Süresi AzaltmaVEYA +180 Altın/Dakika
Seviye 25: +2.0 Flesh Heap Kuvvet Başına İstifi VEYA +3s Dismember Süresi
PUGNA:
Life Drain menzili 100 azaltıldı
Decrepify artık Tombstone’u hedef alabilir
Seviye 10: +225 Sağlık VEYA +25 Hareket Hızı
Seviye 15: -1s Netherblast Dolum Süresi VEYA +1 Nether Ward Sağlığı
Seviye 20: +2s Decrepify Süresi VEYA +%25 Life Drain İyileştirmesi
Seviye 25: +1.75 Netherward Mana Başına Hasarı VEYA +200 Netherblast Hasarı
QUEEN OF PAIN:
Seviye 10: +10 Kuvvet VEYA +25 Hasar
Seviye 15: +40 Saldırı Hızı VEYA +%12 Dolum Süresi Azaltma
Seviye 20: +650 Shadow Strike Etki Alanı VEYA +%30 Büyü Can Çalma
Seviye 25: 20s Büyü Engelleme VEYA Scream of Pain 1.5s Korku Oluşturur
RAZOR:
Temel hareket hızı 5 azaltıldı
Unstable Current yeniden düzenlendi
Pasif: %4/8/12/16 fazladan hareket hızı (önceden olduğu gibi)
Her 5 saniyede bir 350 etki alanı içindeki bir birime şok uygulanır ve hedef 100/130/160/190 hasar alırken arındırılır (0.5/1/1.5/2 saniyeliğine %40 yavaşlatma, güçlendirmelerin etkisini geçirme)
Seviye 10: +15 Çeviklik VEYA +200 Sağlık
Seviye 15: +4% Unstable Current Hareket Hızı VEYA +7 Static Link Hasar Çalması
Seviye 20: +10 Zırh VEYA -0.1 Eye of the Storm Strike Aralığı
Seviye 25: +100 Saldırı Hızı VEYA -3s Unstable Current Aralığı
RIKI:
Temel hareket hızı 5 azaltıldı
Düşman birimler Smoke Screen’in içindeyken görüşe sahip değildir
Backstab hasarı artık Kritik Vuruş, Saçma ve türevleri gibi tetiklenebilir
Seviye 25: +400 Tricks of the Trade Etki Alanı VEYA Cloak and Dagger Görünmezliği Bozulmaz
RUBICK:
Null Field artık savunma ve saldırı biçimleri olarak değiştirilebilir. Değiştirildiğinde 30 saniyelik bir dolum süresine girer. Saldırı biçimi düşmanın büyü direncini düşürür
Seviye 20: +%5 Null Field VEYA +300 Telekinesis Fırlatma Menzili
Seviye 25: Çalınan Büyülerde +%75 Büyü Artırımı VEYA -15s Telekinesis Dolum Süresi
SAND KING:
Seviye 10: +30 Hareket Hızı VEYA +200 Sağlık
Seviye 15: +50 Sand Storm SBH VEYA -50 Epicenter Saldırı Yavaşlatması
Seviye 20: +10 Zırh VEYA +4 Epicenter Çarpışı
Seviye 25: +35 Sağlık Yenilemesi VEYA %50 Sand Storm Yavaşlatması ve Körleştirme
SHADOW DEMON:
Demonic Purge artık uçurulmuş birimler üzerinde kullanabilir
Soul Catcher artık etkisini dağıtmayacak ve alandaki sadece bir birime etki edecektir
Shadow Poison yarıçapı 190’dan 200’e yükseltildi
Eğer bir düşman Soul Catcher’ın etkisi altında ölürse, kontrolünüz altına bir illüzyonunu oluşturursunuz. Ölen kahraman yeniden canlanana veya illüzyon öldürülene kadar hayatta kalır. %30/45/60/75 oranında hasar ver %200 hasar alır
Seviye 10: +%25 TP Kazanımı VEYA +10 Kuvvet
Seviye 15: +25% Shadow Poison Hasarı VEYA +40 Hareket Hızı
Seviye 20: -6s Soul Catcher Dolum Süresi VEYA -1.5s Shadow Poison Dolum Süresi
Seviye 25: +500 Demonic Purge Hasarı VEYA +5s Disruption Sürgün Süresi
Shadow Raze artık düşmana hasar verdiğinde bir sayaç gösterecektir. Her Shadow Raze hasarı başına 60 fazladan hasar verecektir. 8 saniye sürer, istifle bu süre yenilenir. ( İlk vuruşta fazladan 0 ve devamında 60, 120 ve devamı şeklinde devam eder)
Seviye 10: +10% Büyü Artırımı VEYA +20 Saldırı Hızı
Seviye 15: Presence Aura Binaları Etkiler VEYA +40 Hareket Hızı
Seviye 20: +150 Shadow Raze Hasarı VEYA +%20 Savuşturma
Seviye 25: %40 Dolum Süresi Azaltma VEYA Ruh Başına +3 Hasar
SHADOW SHAMAN:
Seviye 10: +200 Sağlık VEYA +%20 TP Kazanımı
Seviye 15: -4s Hex Dolum Süresi VEYA +125 Kullanma Menzili
Seviye 20: +3s Shackles Süresi VEYA +1 Serpent Wards Saldırı SP
Seviye 25: +400 Ether Shock Hasarı VEYA +60 Wards Saldırı Hasarı
SILENCER:
Glaives of Wisdom hasarı %35/50/65/80’den %15/30/45/60’a düşürüldü
Seviye 10: +5 Zırh VEYA +25 Saldırı Hızı
Seviye 15: +90 Altın/Dakika VEYA +2 Zekâ Çalma
Seviye 20: +125 Saldırı Menzili VEYA +30 Curse Hasarı
Seviye 25: +%20 Glaives of Wisdom VEYA +2s Global Silence
SKYWRATH MAGE:
Seviye 10: +25 Hareket Hızı VEYA +8 Zekâ
Seviye 15: -6s Ancient Seal Dolum Süresi VEYA +1 Arcane Bolt
Seviye 20: Concussive Shot Her Yere Atılabilir VEYA +%15 Ancient Seal Büyü Direnci Azaltması
Seviye 25: +600 Mystic Flare Hasarı VEYA +300 Altın/Dakika
SLARDAR:
Guardian Sprint dördüncü yetenek seviyesinde nehirde 700 hareket hızıyla gidebilmeyi sağlar
Seviye 10: +20 Hasarı VEYA +5 Sağlık Yenilemesi
Seviye 15: +300 Sağlık VEYA +100 Bash Hasarı
Seviye 20: +50 Saldırı Hızı VEYA Gece Görüşü +1000
Seviye 25: +%15 Bash Şansı VEYA Corrosive Haze Etkisi Geçirilemez
SLARK:
Sıçrama sonrası hareket etmediğinizde sizi dışarı itmesine neden olan bir hata giderildi
Seviye 10: +8 Kuvvet VEYA +10 Çeviklik
Seviye 15: +30 Saldırı Hızı VEYA +%20 Can Çalma
Seviye 20: +150 Dark Pact Hasarı VEYA +3s Pounce Bağı
Seviye 25: +1s Shadow Dance Süresi VEYA +120s Essence Shift Süresi
SNIPER:
Seviye 10: +%12 Dolum Süresi Azaltma VEYA +20 Hasarı
Seviye 15: +40 Saldırı Hızı VEYA +20 Shrapnel SBH
Seviye 20: +35 Headshot Geri Tepmesi VEYA -1.5s Assassinate
Seviye 25: +6 Shrapnel Şarjı VEYA +125 Saldırı Menzili
SPECTRE:
Desolate artık hedefin görüşünü 5 saniye boyunca %40/50/60/70 azaltır
Seviye 10: +5 Sağlık Yenilemesi VEYA +15 Desolate Hasarı
Seviye 15: -8s Spectral Dagger Dolum Süresi VEYA +8 Tüm Özelliklere
Seviye 20: +500 Sağlık VEYA +20% Spectral Dagger Yavaşlatması/Bonusu
Seviye 25: +%20 Haunt Illusion Hasarı VEYA +%8 Dispersion
SPIRIT BREAKER:
Charge of Darkness artık öldüğünde dolum süresine girmeyecektir
Spirit Breaker temel sağlık yenilemesi 1 düşürüldü
Yeni bir yetenek eklendi: Tree Grab. 2/3/4/5 saldırısında kullanmak üzere bir ağacı alır. Saldırı menzilini 350 yükseltir. Birimlere temel hasarının %25’i kadar daha fazla vururken bu hasar binalara karşı %75’tir. Hasarının %70’ini saldırdığı hedefin çevresine verir. Binaları etkiler. Dolum süresi fazladn saldırı başladıktan sonra başlar. Dolum süresi: 40/32/24/16. Mana bedeli: 20/30/40/50
Grow yeniden düzenlendi: %20/30/40 Durum Direnci verir, temel hasarı 40/80/120 ve hareket hızını 40/50/60 artırır; ancak saldırı hızını 30 azaltır
Tree Grab yeteneği kavradığınız ağacı fırlatabileceğiniz ikincil bir yetenek verir. Ağacı hedef birime fırlatmanızı (kalan şarjları sıfırlar), fırlatmanızla birlikte saldırı hasarınızı hedefe uygulamanızı ve 250 etki alanı içine hasarın %70’ini vermenizi sağlar. Kullanma menzili: 1000
Seviye 10: +%15 Büyü Direnci VEYA +25 Hasar
Seviye 15: +75 Avalanche Hasarı VEYA +350 Sağlık
Seviye 20: -10s Tree Grab DS VEYA Toss Hedef Gerektirmez
Seviye 25: -12s Avalanche Dolum Süresi VEYA 3 Toss Şarjı
TREANT PROTECTOR:
Seviye 10: +%35 TP Kazanımı VEYA +10% Dolum Süresi Azaltma
Seviye 15: +90 Hasar VEYA 3s Ağaç Oluşma Süresi (Bu, ağaçların 3 saniye içinde yeniden ortaya çıkacağı anlamına gelmektedir)
Seviye 20: +2s Nature’s Guise Yere Bağlaması VEYA +40 Leech Seed Hasarı/İyileştirmesi
Seviye 25: +6 Living Zırh Engelleme Örneği VEYA +350 Eyes and Overgrowth Etki Alanı
TROLL WARLORD:
Whirling Axes yetenek simgeleri artık daimi olarak Arayüzde görünür olacaktır; ancak yakın dövüşçü/menzilli formlarındayken kullanılamaz olduğundan devre dışı bırakılacaktır
Whirling Axes (menzilli) dolum süresi 19/16/13/10’dan 9’a düşürüldü
Vengeance Aura etki alanı 900’den 1200’e yükseltildi
Vengeance Aura artık öldüğünüzde düşmanlar üzerinde etki etmeyecek
Hasar auranızın içinde bir düşman kahraman ölürse, o kahramanın bir illüzyonu 7 saniye boyunca öldüren düşmana saldıracaktır. İllüzyon %100 hasar verir. İllüzyonlar hayalettir/hedef alınamaz ve düşmanlar tarafından görünürdür
Seviye 10: +%15 Büyü Direnci VEYA -1 Wave of Terror Zırhı
Seviye 15: +15 Çeviklik VEYA -6s Wave of Terror Dolum Süresi
Seviye 20: -4s Magic Missile Dolum Süresi VEYA +%15 Vengeance Aura Hasarı
Seviye 25: +400 Magic Missile Hasarı VEYA Magic Missile Büyü Bağışıklığını Deler
VENOMANCER:
Temel hareket hızı 5 azaltıldı
Temel hasarı 3 azaltıldı
Venomous Gale artık etkisi geçirilebilir
Seviye 10: -8 Venomous Gale DS VEYA +90 Altın/Dakika
Seviye 15: +150 Kullanma Menzili VEYA +6% Poison Sting Yavaşlatması
Seviye 20: +6s Poison Nova Süresi VEYA Gale Kahramana Çarptığında 2 Ward Çıkartır
Seviye 25: +600 Poison Nova Etki Alanına VEYA 3x Plague Ward SP/Hasarı
VIPER:KAHRAMAN YENIDEN DÜZENLENDI
Temel hareket hızı 5 azaltıldı
Temel zırhı 1 azaltıldı
Corrosive Skin artık hareket hızını yavaşlatmayacaktır
Corrosive Skin saldırı yavaşlatması 10/15/20/25’ten 8/16/24/32’ye yükseltildi
Poison Attack yeniden düzenlendi. Hedefi yavaşlatır ve hedefin eksik olan sağlığına göre hasar verir
HH/SH Yavaşlatma: 25/30/35/40%
SBH: 0.25/0.5/0.75/1.0x * Eksik sağlık oranı (son seviyede %50 eksik sağlık 50 SBH, %90 eksik sağlık 90 SBH olur)
Süresi: 3
DS: 6/4/2/0
Mana Bedeli: 40/35/30/25
Nethertoxin yeniden düzenlendi. Hedeflenen alana zehir yayar. O alandakilere zamanla hasar verir, büyü direncini düşürür ve Break uygular (pasif yetenekleri devre dışı bırakır)
Etki Alanı: 300
SBH: 20/30/40/50
Büyü Direnci: -10/15/20/25% + Break
Süresi: 8
Dolum Süresi: 5
Mana Bedeli: 75
Kullanma Menzili: 900 (2000 atış hızı)
Not: Bu etki, kullanıldığında düşmanlar üzerinde bir zayıflatma bırakmaz. Düşmanlar o alan içinde olduğu sürece etkili olur
Seviye 10: +20 Saldırı Hızı VEYA +%8 Büyü Can Çalması
Seviye 15: +100 Saldırı Menzili VEYA +6 Corrosive Skin
Seviye 20: -0.5 Swarm Zırh Azaltması VEYA +2 Swarm Sağlığı
Seviye 25: +200 Shukuchi Hareket Hızı VEYA +1 Geminate Saldırısı
WINDRANGER:
Focus Fire artık Windranger hareket ederken de kullanılan saldırı yapabilmesini sağlar
Focus Fire saldırı hızı bonusu 500’den 350’ye yükseltildi
Focus Fire dolum süresi 60’tan 70’e yükseltildi
Shackleshot artık hedefe bağlanmadığında, bağlanılmayan alanı gösterecektir
Seviye 10: +%30 Windrun Yavaşlatması VEYA +1.75 Mana/saniye
Seviye 15: +90 Powershot Hasarı VEYA +75 Saldırı Menzili
Seviye 20: 25% Dolum Süresi VEYA Windrun Görünmezlik Sağlar
Seviye 25: Focus Fire’da +%20 Mini Sersemletme VEYA +1 Shackleshot Hedefi
WINTER WYVERN:
Seviye 10: 90 Altın/Dakika VEYA +50 Hasar
Seviye 15: +350 Sağlık VEYA +600 Gece Görüşü
Seviye 20: +15% Arct
BU GÜNCELLEME İLE BİRLİKTE
KULLANICI ARAYÜZÜ
Kahraman ekipman ekranı artık farklı Tiny büyüme boyutları ve Night Stalker’ın gece ve gündüz formları arasındaki farkları seçebilmenize izin verir.
Sohbette yazarken, : kullanmak sahip olduğunuz herhangi bir ifade için otomatik tamamlamayı açar.
Sohbet bağlantıları artık otomatik olarak tıklanabilir. Herkese açık sohbet kanalarındaki bağlantılar Steam bağlantı filtresinden geçirilerek aktarılır.
/p sohbet komutunu kullanarak artık partiniz ile oyun içinden yazışabilirsiniz.
KOZMETIKLER
Şu kahramanlar atölyeye eklendi: Pangolier, Jakiro, Ancient Apparition, ve Techies
Phantom Lancer için başlık yuvası eklendi
YETENEK ÇEKILIŞI
Yeni Çekiliş Arayüzü
Çekiliş sırasında sohbet desteği eklendi.
Yeteneklerin yerlerini değiştirme desteği eklendi.
Dark Willow ve Pangolier eklendi.
Kahraman hünerleri ve temel istatistiklerinin yanı sıra kahramanın birincil özelliklerini belirten araç bilgileri eklendi.
Skor tablosu, tekrarlar izlenirken veya maçın sonunda seçilmiş yetenekleri gösterir.
Aşağıdaki kahramanlar Yetenek Çekilişine sınırlı yetenek setleri ile eklenmiştir:
Puck
Templar Assassin
Chen
Doom
Shadow Fiend
Ember Spirit
Vengeful Spirit
Keeper of the Light
Spectre
Troll Warlord
Phoenix
Timbersaw
Elder Titan
Ogre Magi
Tusk
Aşağıdaki kahramanlar için hata gidermeleri:
Zeus
Gyrocopter
Dragon Knight
Treant Protector
Nyx Assassin
Terrorblade
Dota 2’ye Broodmother ile birlikte evrik devinim bilimi desteği eklendi. Bu videoyu izleyerek Broodmother’ın ayakları ve vücudunun, merdivenlerde, uçurum uçlarında ve diğer yüzeylerde hareket ederken aldığı şekli görebilirsiniz.